söndag 29 december 2013

att använda Wrapp.

Fortfarande raspig i halsen, men kroppen kändes friskare idag. Härligt!
 

Hej årets sista söndag!
 
Idag bestämde vi oss för att åka till ett stort köpcentrum i stora staden, eller egentligen ligger det på andra sidan stora staden. Där finns allt och lätt att parkera där är det också så vi är där då och då.
Med oss var de två yngsta döttrarna och den enes sambo. Fick hittat en hel del. Glas att göra pannacottan  bla och sen använde jag mig av ett par Wrapp. Vet ni vad det är och använder ni er av det? Jag har för mig att det bara funkar på Iphone, men det kan ha utvecklats. Mina ungdomar skickar ofta wrapp till mig, men jag använder dem sällan, men idag blev det av. Om du inte vet vad Wrapp är kan du läsa här. Vad köpte jag då? Jo, bla de två fåglarna på bilderna. Dem tittade jag på på Hemtex ett par gånger redan innan jul, men nu var de nedsatta och då fick de flytta in. Dessutom hittade jag en vit julgransmatta med broderade silversnöflingor på som även den var nedsatt. Dessutom var det ta 2 för priset av 1 och tillsammans med wrappen jag hade så betalade jag nästan ingenting. Rätt fantastiskt.
 

 
Den andra Wrappen använde jag på Indiska och det fyndet ska jag visa en dag då jag har något att sätta i.
Maken köpte skjorta till nyårsfirandet och så blev det lunch på Jensens Böfhus. Första gången jag åt där och jag blev inte speciellt imponerad. Lite mat, ljummen och inga grönsaker. Nja.....bättre borde de kunna.
 
När vi kom hem kändes det trots allt att kroppen kanske inte är helt kry så det var skönt att få landa i soffan igen. I morgon väntar många förberedelser inför nyår och den städning jag inte hann med i går. Bara att hoppas att kroppen är med på det ;)
 
Kramen!
 


1 kommentar:

  1. Aj trist att du inte känner dig pigg. Jag satt precis och funderade på om jag skulle skicka några wrapps så här och önska gott nytt!
    Hoppas att du kryar på dig och få en fin nyår!
    Kram

    SvaraRadera