måndag 28 oktober 2013

och att njuta en helg

Här rustar vi för fullt för stormen Simone som fått hela västra och södra Sverige att agera utifrån en klass 3 varning. Än så länge rör det sig knappt i träden, kanske klarar vi oss som inte bor alldeles söderut.

 
Hej alla!
 
Å äntligen var den här. Helgen som skulle innebära samvaro med mina några av mina kära fd kursare. En helg på Gessles hotell i Halmstad med show med Jill Johnson, spa och god mat.
Helgen har varit fantastisk. Vi började med att äta lunch inne i Halmstad och strosa lite på stan. Anlände hotellet runt 15 och gick en sväng nere vid havet och drack romoboy. Checkade in, sippade rosévin och hoppade i bubbelpoolen med lie vitt vin. Där satt vi till det var dags att gå upp och svida om. Show och tre rätters med Jill Johnson och därefter blev det nattklubb fram till klockan 04. Jojo, än är det krut i denna tant ;)) Jäklar vad kul jag hade.

 
Trots sen nattning var det inga problem att orka upp till den gigantiska frukosten med hela havet som utsikt.

 
Efter frukosten tog vi en uppfriskande lång promenad vid havet och jag njöt. Havet är något jag oftast bara besöker sommartid, men det är minst lika underbart en dag i slutet av oktober.

 
Att vi fick en timma extra denna helg pga vintertiden var perfekt. Kunde inte passat bättre.
Dagen idag har ägnats åt systematiskt kvalitetsarbete och i morgon väntar ett spännande möte som jag hoppas ska gå åt det håll jag vill.
Nu ska vi njuta lite färska räkor, en helt vanlig måndag.........
 
Puss å kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar