fredag 25 oktober 2013

och en spahelg!

Idag har jag satt en sats glögg för första gången i mitt liv. Ett dunderrecept på Dunderglögg enligt andra som testat. Ska bli spännande. Ska försöka hitta fina flaskor att tappa den på sedan. Flaskor att kunna ta med när man går bort. Vet ni var man kan hitta sådana så tipsa gärna.

 
Ciao!
 
Fredag igen och denna fredag har inneburit en del träningsvärk. Gjorde mitt första, men absolut inte sista skivstångspass i går. Det känns som sagt idag, men det är ju så det ska vara.
I morgon styr jag bilen ihop med mina fd kursare ner till Hotell Tylösand för en helg med spa, show, god mat och dryck. Å så vi längtat!!!!
 
tylösand
 
Vi ska bara vara. Njuta, dricka vin, tjattra, dansa och äta. Dessutom ser vi till att få en timma extra tillsammans eftersom vi timat in helgen då klockan ställs tillbaka. Väskan är nästa färdigpackad, partykläderna fixade och ögonbrynen plockade.
Det händer mycket kul denna höst!!
 
Bye!

1 kommentar:

  1. Jag brukar också göra glögg. Gott och precis som du skriver är det en bra gå bort present. DEt finns fina flaskor på Granit. Som du lyxar och är ute och far. Härligt!
    Stor kram Kristina

    SvaraRadera