måndag 12 november 2012

Måndag och tapetsering!

Måååndag!
 
Ny vecka nya tag.......
Nyss hemkomen från ett spinningpass sitter jag nöjt och läser bloggar, skriver inlägg på min mailinglista och bara njuter. Jag tror jag lyckats undvika ramla ner i det där tråkhålet med mörker och soffhäng hela hösten och vintern som jag gjorde förra året. Kanske kan det här med träning hjälpa mig hålla mig flytande. Mitt mål är 2-3 pass i veckan.
 
 
 
När jag inte går på spinning, jobbar eller pluggar tapetserar vi om sonens fd rum. Han fick nytt då äldsta dottern flyttade och nu ska vi göra om hans till gästrum/dressingroom/arbetsrum eller vad det nu blir. Känns fel att skriva att "vi" tapetserar om, jag är inte med så mycket. Jag kommer in i slutskedet då det ska pimpas :o))och så håller jag en och annan tapetvåd och torkar av lite klister här och där.
 
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar