måndag 13 augusti 2012

En arbetsdag

Hej vardag!

Så var man då där. Tillbaka i vardagen och på jobbet. Vaknade redan kl 04 så jag var ganska mör när jag kom hem vid 16 idag. Jag har perioder då jag vaknar så där tidigt och inte kan somna om sedan och det är så himla tröttsamt bokstavligt talat. Hoppas på att få sova bättre i natt.
Nu kickar vi igång en ny termin med några nya barn och ett nytt arbetslag så jag ser ändå fram emot att jobba. Skolan är oxå igång och två uppgifter är kvar på denna kurs. Tänk att jag bara har ett år kvar..........fyra år går fort!


Trots att man är tillbaka på jobbet så är det ju faktiskt fortfarande sommar och det gäller bara att göra det bästa av det som är kvar :) För er som har möjlighet kan jag tipsa om att besöka Sekelskiftdagarna på Marstrand i helgen. Vi har inte varit där tidigare, men ska besöka ön om vädret tillåter. Sen har man ju alla minnen att plocka fram när hösten gör sig påmind. Det som fortfarande får mig alldeles lyrisk är den kväll vi hade på fästningen på Marstrand i fredags då vi var på Stefan Anderssons föreställning No90 Kleist!! Åååå, vad det var BRA!! Sånt som ger energi för resten av året.
Vad är ditt bästa sommarminne?

1 kommentar:

  1. Åh det låter så härligt att vara vid fästningen i marsstrand! Mitt bästa sommarminne är något från Italienresan, när vi åt den underbaraste glass jag ätit tror jag hihi. Kram Nilla

    SvaraRadera