onsdag 11 juli 2012

En underbar butik

Hallå!!!

Började även denna morgon med en långpromenad även om jag inte var liiiika pigg som i går morse. Iphonen i fickan och min andra sommarpratare i lurarna. Idag blev det Klara Zimmergren. Lika njutningsfullt som det var att morgonpromenera igår var det att göra det idag.

Dagens promenadbild.

Efter en dusch åkte jag och yngsta dottern och hämtade mamma/mormor och vi gav oss iväg på en dagsutflykt. Körde över Tjörnbron, genom Tjörna, genom Orust och hamnade i Rotviksbro hos TVÅ FRÖKNAR. Jisses säger jag bara. Jag tror jag kom till paradiset!! Dagens kaffe och kaka säljs för 40:- och bilden nedan får tala för sig själv. Eller rättare sagt bilderna nedan.
Är du i Bohuslän så är detta ställe ett hett tips.
                                        



Vad jag shoppade tänkte jag visa i ett annat inlägg. 
Vi körde vidare och hamnade på Vestergården, även det kommer i ett annat inlägg.
Kom hem sent på eftermiddagen efter en mycket mysig dag med en massa härliga inredningsprylar, växter och god mat.
När vi kom hem åt vi färsk lax och till det ett glas kallt!!! Vardagslyx och lite feelgood!! 

1 kommentar:

  1. Halloj!
    kossor är så fula men ändå så fina på bild. Vad duktig du är som kom ut på en runda även i dag. Vilken butik, jag vill genast dit. Ska bli kul att se vad du köpte. Såg att " mina " stövlar stod där i ett hörn.
    Blir ännu mera sugen på semester efter ditt inlägg. Snart såååååå.
    Kram Kristina

    SvaraRadera