måndag 30 juli 2012

God kväll!!

 Idag har vi äntligen fått beställt en tapet som ska pryda vårt gästrum. Vit med vita ränder typ.......Ska bli roligt att fixa där inne och få ordning på det. Rummet har använts av vår son och nu när hans äldsta storasyster flyttat till eget och han fick hennes rum blev detta ledigt. Perfekt till sovrum/dressingroom.


Gjord av systern som flyttat :))

Teckningen hittade vi nu i kväll då jag rensade ur den kökssoffa som står i en av våra hallar och som jag ska måla vit. Visst är det härligt att hitta sånt här?! Då blir jag glad att jag sparat lite av varje annars är jag verkligen ingen sparare.
Dagens har annars inte innehållt så värst mycket. Lite shopping på Ica Maxi, provkört en bil och grillat. Jo, jag kollade lite på Ernst på play oxå.......

Trevlig kväll på er!

P.s Glöm inte Campadres härliga erbjudanden!

1 kommentar:

  1. HEJ!
    Boken du läser är så bra, tror att det finns en till efter den eller före..... i alla fall har jag läst allihop och längtar till nästa. Ett soldat torp att renovera, vad mysigt. Vi har också en dröm att hitta ngt att renovera och hyra ut, fast det får dröja länge, länge. Vårt Dalslands hus har tagit musten ur oss och dess för innan renoverade vi vårt hemma hus. Fina texter från barnen är ett måste att spara. Mina pojkar har vars en pärm fylld med minnen, fina teckningar och kul saker de sagt. Sov gott min vän. Kram Kristina

    SvaraRadera