måndag 30 juli 2012

En ny vecka!

Hallå bloggisar!

Första dagen på näst sista semesterveckan. Det känns så skönt att jag har två veckor kvar, två veckor av dagar som jag kan fylla med vad jag vill.
Dagen började med att jag och yngsta dottern tog en powerwalk mina 7 km. Så dagens sommarpratare blev Johanna 16 år. För prata, det kan hon min yngsta. Regnet hängde i luften men vi klarade oss hem innan det kom. Trots regn är det ganska varmt ute.

Dagens powerwalk bild



I och runt detta hus tillbringade vi hela vår semester förra året. Jisses vad vi slet. Mest mannen, men jag var där så gott som dagligen jag oxå. Detta är inte huset vi bor i utan ett hus vi köpt, renoverat och hyr ut. Nedanför den röda lilla ladan till höger i bild ligger ett soldattorp från 1909 och väntar på att få liv. Vi ska bara hämta andan först!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar