söndag 2 februari 2014

Samla energi

Vilken helg jag haft!! Massor av härliga stunder med goda vänner, mat och musik. Energi!!



Hallå Februari!

Ny månad och nya dagar att fylla.
I fredags kväll var vi och ett par vänner på Stefan Anderssons "Made in China" på Kajskjul 8 i Göteborg. Storyn handlar om Ostindiefararen skeppet Götheborg och dess historia. Har du möjlighet att se showen så gör det och får du möjlighet att se hans show på Carlstens fästning på Marstrand i sommar så missa inte tillfället. Där handlar storyn om en av fästningens fångar no 90 Kleist.


I går kväll var vi på 45 års fest med mycket god mat, skratt och trevligt folk. Kom inte i säng förrän kl 03 varken i går eller i fredags så i dag är det lite segt. Jägaren i familjen var uppe tidigt och gick ut i skogen en sväng, men jag kröp tillbaks ner i sängen. Läste ut min bok Sandmannen av Kepler. Nu har jag läst tre böcker på en vecka. Precis som det var förr innan jag började studera. Ska leta runt lite här och se om jag hittar något annat att läsa nu. Har du något tips?

Trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar