måndag 1 april 2013

En annan dag

Sista dagen på påsken!
 
 
Det var inte riktigt så här jag hade tänkt mig påsken.
Näst intill sängliggandes :(
Att det kan sitta i så många dagar och att man kan känna sig så utslagen trots att man ingen feber har. Tur är väl det kanske, att jag är feberfri menar jag, hur hade jag annars mått?
Jag som hade planerat små turer ut till havet, lite shopping och mys nu blir bara det som måste göras av och resten av tiden ligger jag i sängen eller soffan och bara väntar på att eländet ska släppa. Nu börjar jag fundera över morgondagen och om jag ska orka jobba eller inte.
 
Får ta och fundera och känna efter lite till.
 
Skön annandag till er alla!

3 kommentarer:

  1. Uschtråkigt du! Jag vet inte hur jag beter mig men var så risig i natt (och jag får feber!) med skrällhosta och ändå har jag stått på skidor hela dagen idag.... Treo, Alvedon och öl funkar visst... Men usch vad trist det blir när man har så mycket kul att göra. Kram Milla

    SvaraRadera
  2. Men usch då! Hoppas att du kryar på dig snart. Av bilderna att döma så har ni haft en väldigt fin påsk ändå...
    Kram på dig!

    SvaraRadera