fredag 22 mars 2013

Bästa priset!

Fredag it is!!
 
Hade vi en tuff dag på jobbet i går hade vi definitivt en lugn idag. Jisses sicken glidardag. Kunde gå redan vid 15 och det var skönt eftersom jag skulle in och veckohandla med........alla andra typ........

 
Mina svarta påskägg som jag härmade från sidan jag tipsade om i gårdagens inlägg. Jag är definivt mer förtjust i påskpynt än julpynt har jag kommit på.

 
City Gross i vårt lilla samhälle har som regel att kunna erbjuda bästa priset på skaldjur varje fredag i hela lilla staden. Vad sägs om färska havskräftor för 99:- kilot? Jatack!

 
För en gång skull har vi fem ungdomar hemma i kväll /natt. En blandning av egna barn, deras respektive och deras kompisar. Det har varit ganska tomt här några dagar. Precis så ser det ut hos oss nu för tiden. Ena dagen kan vi vara 8 till middag för att nästkommande tre dagar bara vara två.
 
Nu har vi landat i soffan och ska kika på Skavla där Mia Skäringer är gäst ikväll.
I morgon ska jag shoppa med ena dottern och på kvällen blir det feeeest!!
 
Njut av kvällen!!

3 kommentarer:

  1. Åh, himmel vad gott med färska havskräftor! Bästa :)

    Ha en fin helg! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Fint påskpynt! Men jag håller nog mer på julpyntet ;)
    Så gott med kräftor, kram Suss

    SvaraRadera
  3. 99 kr kilot!!! Gaaaah dags att emigrera! Här brukar de kunna finnas för typ 300 kr kilot hos div fiskbilar. Jag fyndade rejält för ett tag sen då jag köpte ett gäng för 10 kr styck och gratinerade i ugnen. Men de var små. Gah, vi får leva på frysta stora räkor och göra roligheter av dem... fick tag på 5 kilo restaurangräkor för ett tag sen, riktigt ok. kram Milla

    SvaraRadera