torsdag 21 mars 2013

Klippt!

Torsdag=slutar tidigt på jobbet =) Det är härligt. Speciellt dagar som denna då då ljudvolymen är hög och man hört sin egen röst konstant. Sådana dagar önskar jag att jag jobbade på ett bibliotek......
Efteråt var det dags för egenvård i form av ett frisörbesök. Egentligen var inte behovet av en klippning så stor, men för att det ska stämma så jag är nyklippt innan Parisresan fick det bli så här. Ibland är man bra knäpp.

 
Salongen var nyrenoverad sen jag var där sist. Himla fräscht var det.


 
Påskhelgen håller på att bli fulltecknad. Bortbjudna på långfredag och på påskafton har vi själva gäster. Ska sätta mig och titta på mat till dess snart. Har ni några tips?

 
Har ni sett ICAs sida med påskpyssel av Frida Ramstedt som har bloggen Trendenser? Om inte kika HÄR
 
Bild från ICA
 
En hel del läckra saker. Har själv gjort de svarta påskäggen av papp och hänt i ett av risen här hemma.
 
I morgon är det freeeeeedag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar