tisdag 19 februari 2013

Träning och resor


Hej Tisdag !
 
Är precis hemkommen från gymmet där jag tillbringat dryga timman med min yngsta dotter. Vi har kommit igång riktigt bra med träningen och det funkar bra. Känns bra i kroppen och nu har jag faktiskt inte haft ont i foten. Kanske skulle ta och varva med lite spinning igen.
Vi tränar på F & S och i helgen flyttar de till helt nya lokaler. Ska bli kul med en så fräsch anläggning. Alla våra tre döttrar ska vara värdar på den nya anläggningen så givetvis måste vi dit och kolla invigningen på lördag.

Har en hel del på jobbet nu, många utvecklingssamtal som ska planeras och genomföras. Det är lika skönt varje gång alla samtal är gjorda.

 
Just nu ser jag fram emot våren och sommaren och alla härliga små tripper man kan göra. Det blir ju inte på samma sätt under vintern. Förra året var vi iväg på många utflykter. Bla var vi i Stockholm några dagar med våra tvillingar.
I maj åker vi utan ungdomar tillsammans med ett annat par till P A R I S. Det ska bli jättekul. Sådana här resor är något jag skulle vilja kunna göra oftare.
 
 
Tips på vad man inte får missa då man är i Paris mottages tacksamt.

2 kommentarer:

  1. Halloj!
    I morgon ska jag för första gången besöka ett Gym.
    Hum är lite skeptisk men har lovat maken att ge det en chans. Paris med goda vänner låter toppen. Vi planerar också en vår tripp fast på tu man hand. Kramis Kristina

    SvaraRadera
  2. Vad spännande att ha en vårresa till Paris att längta och se fram emot. Att uppleva våren i kärlekens stad... det kan ju inte bli bättre. :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera