tisdag 20 november 2012

TRÖTT!

Hej Hallå!!
 
 
Oftast bloggar jag bara då jag är på bra humör har jag märkt. Vill jag bara visa min glada sida? Den utan funderingar och bekymmer? Nja.....tror snarare att blogginspirationen inte finns dagar som känns nere.
Fast idag är en sån där blä....dag. Ganska mycket tjafs på sen en tid tillbaka och jag är verkligen så T R Ö T T på att man inte bara kan göra det man är där för och inte bry sig så mycket. Älta, anta och lägga sig i, jag blir bara så trött, så trött. Skitsnack så det skvätter om det. Jag har den senaste tiden funderat mycket kring en grej och konfronterade idag efter att ha legat vaken i timmar i natt och tänkt. Jag känner mig ganska besviken på en person som har en enorm förmåga att vända kappan efter vinden, en person jag trodde var liiiite mer än de andra. Nu vet jag inte längre......
Givetvis är jag trött idag efter de där vaka timmarna och kanske känns allt bättre i morgon.
Nu får ni i allafall bevis på att jag är som alla andra, inte bekymmersfri ;o)
 
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar