söndag 18 november 2012

Skyfall och ljus!

Hallå!!
 
Igår var vi på bio inne i stora staden och såg Skyfall. Mycket, mycket action som sig bör i en Bondfilm, men även en hel del annat. Bla från Bonds bakgrund och barndom. Den var bra och gillar du action så se den!
 
 
 
Hela storstan var uppklätt i ljus. Fast vi bor så nära är vi här sällan och oftast på väg någonstans. För stressade för att titta och ta in.
 
 
Kanske skulle man ta sig tiden att bara åka in och promenera runt och bara titta en kväll?
 
 
Idag är det söndag igen........
Maken jagar, ungdomarna sover och jag är uppe själv sen någon timma. Nu sitter jag här så där villrådig igen om vad dagen ska få innehålla. Studierna flåsar mig i nacken, jag borde städa (som ALLTID), kanske handla lite inför kommande vecka, är sugen på att shoppa och har två filmslut jag borde titta på då jag som vanligt somnat. Eller vad då borde? Vad händer om jag inte gör det?
 
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar