onsdag 21 november 2012

Jag ska bara.....

Tjena!
 
Sitter här i vårt "nya" rum och ska egentligen plugga. Jag ska bara......
Jag trivs här! Det är varmt och härligt och fräscht. Här ska jag sitta och skriva på mitt examensarbete nästa år.
 
 
Idag åkte jag direkt och tränade efter jobbet. Inte helt lyckat att köra spinning på tom mage, men kan inte ta i direkt, men nu är det gjort. Har ett pass bokat i morgon oxå, men vet inte om jag kommer att hinna. Borde plugga och egentligen vill jag hitta något nytt att ha på mig till på fredag. Då ska vi först på AW och sen på Lena Ph jubileumsshow ihop med kompisar. Ska bli sååå kul. Vi har mycket kul inplanerat den närmsta tiden och det känns jätteroligt! Vintern blir med ens lite roligare och ljusare då.
Nä, dags att ta tag i det där med språkinlärning igen då........
 
Kram till er!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Hoppas du får en härlig AW. Så duktig du är med din träning.
    Kram Kristina

    SvaraRadera