lördag 17 november 2012

En titt!

Hej!
 
I torsdags då jag slutade tidigt mötte jag upp äldsta och yngsta dottern och så tog vi tåget in till storstan. Syftet var egentligen att få tag på lite kurslitteratur till mig, men det visade sig inte vara helt enkelt då det verkar som att alla är på jakt efter dessa böcker just nu :(
 
 
Vi fick i allafall en trevlig em på stan med fika och lite shopping.
 
 
Jag gillar Village, men blir alltid så himla velig om vad jag ska köpa, OM jag ska köpa osv så det slutar nästan alltid med att jag inget köper. Fast att där finns massor jag skulle vilja ha......
 
I går kväll blev extra rummet klart. Eller klart och klart, tapetseringen blev klar, men det är definitivt inte klart med pimpet och möbler. Flyttade bara in det vi tog ut därifrån. Men ni får en kik ändå. Så här såg det ut då vi började med att spackla alla skarvar. Så här ser samma hörn ut just nu och jag sitter på den där stolen.......
 
 
En tur till IKEA lockar, men maken är ute sen tidiga morgonen för att ta hand om en påkörd älg och nu stötte de på problem så det lär dra ut på tiden. Stackarn har inte ens fått frukost ännu. Själv har jag hunnit plugga lite, kört våra 16 åringar till deras skolor där de har öppet hus för blivande gymnasieelever och nu sitter jag här.
I går skrev jag att vi skulle se en Falkfilm. Det gjorde vi inte utan denna rullade istället.
 
 
Som (nästan) vanligt (tyvärr) somnade jag i slutet. Gissa hur många slut min man brukar få se av varje film? Men så blir det när man dricker vin en fredag ;)
 
Njut av lördagen vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar