torsdag 11 oktober 2012

Blå blå himmel......

Ciao!!
 
Vilka underbara dagar vi haft de sista dagarna. Sådana här dagar är man extra lycklig att ha ett jobb med mycket utevistelse. Knallblå himmel, vinstilla och sol. Då är hösten som allra bäst!
 
 
 
Inläggen duggar inte tätt här för tillfället, men denna vecka har det varit många kvällar som krävt min närvaro. Nu har det lugnat sig lite och jag har precis kommit hem från ett spinningpass. Kroppen känns sådär ordentligt trött och man känner sig så nyttig.
I morgon är det shoppingtime!!! Jag slutar tidigt och sen drar vi till..... Ja, gissa vart?!

5 kommentarer:

  1. Ja du ingen aning alls. Något stort köpcentra kanske......
    Ha det härligt och shoppa loss ordenligt.
    Krameli kram

    SvaraRadera
  2. Ullared? ;) Nej, ingen aning... Håller med dig, visst är det skönt att få dagsdosen av friskluft på arbetstid!;) =)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  3. Det var en blå himmel! :)
    Och tja....vart har du varit...Ullared kanske? Just nu tjatar min 12-åring på att vi ska åka dit. Jag har faktiskt aldrig varit där.... Hon har hört att de har billiga hästgrejor där, därav "tjatet". :)
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  4. Det är helt ljuvligt med hösten när det är så fina dagar. Vill gärna att de kommer tebax. Här har varit regn nu i ett par dagar...
    Må bäst

    SvaraRadera
  5. Tänk om det kunde se ut ute som det ser ut på dina bilder. Väldigt vackert o fullt av energi!

    Må gott! /T

    SvaraRadera