tisdag 7 augusti 2012

En låååååång morgon!

Ciao!

Galen dag idag. Klockan var 13.30 då jag klädde på mig idag och innan dess låg jag i sängen och läste. Rena tonårsfasoner minsann ;) Boken jag läser just nu är jättebra och extra roligt är att vi ska till just Carlstens fästning på Marstrand( som boken bla utspelar sig på) på fredag kväll. Regnet vräkte ner på utsidan så vad passar bättre än att läsa? Tänkte bjuda på ett Dvd tips oxå. Vi såg Liza Marklunds "Den röda vargen" igår och den var riktigt bra. Hennes tidigare har jag tyckte både si och så om, men eftersom jag älskar svensk film så måste jag ju se dem.


Dagens powerwalkbild togs nu i kväll eftersom det var då jag fick ork att ta mig iväg. Med var maken och som jag nämt tidigare är han en morot att ha med för oj vad det går och oj vad man känner sig go efteråt. Bilden är tagen precis då vi var klara med rundan och stannade för att plocka med oss allt det gula hem. Ser ni??? Årets första för oss.


Fast det blir ingen kantarellmacka för oss i kväll för vi har köpt färska räkor och ska mumsa på till ännu en film. Så kanske blir det ännu ett filmtips i morgon!

So long!

2 kommentarer:

  1. Filmtips ja tack! Visserligen älskar jag sport och OS är på i bakgrunden heeeeela tiden men en film höjer ju mys faktorn en hel del. I dag är jag uppe i ottan. Tror jag ska baka lite. Ha det gött. Kramps

    SvaraRadera
  2. Tack för filmtipset! Den måste läggas in i min filmlista:) härligt att läsa bok när det regnar:) kraaaam! Nilla

    SvaraRadera