fredag 3 augusti 2012

En vissen dag!

En Happy Fredag?

Varför blir vissa dagar bara så vissna utan att man egentligen vet varför?! Började med att vakna med en dundrande huvudvärk. Sen har hela dagen känts seg och jag känner mig så himla trött. Har ingen aning om varför, men tröttsamt är det. Det känns som att man slösar bort en hel dag.

Visst är det fräscht med sallader? Jag gillar att blanda i frukt, här nektarin och vattenmelon.


I kväll är vi bortbjudna till min brors familj på grillat. Solen skiner och allt är som gjort för en trevlig kväll, så upp med humöret och svida om!! 

Kram!

2 kommentarer:

  1. Ibland blir dagarna bara så där vissna och jag antar att de behövs de dagarna också emellanåt. Hoppas att det känns bättre nu och att ni fick en trevlig grillkväll?

    Tack för din fina kommentar på min blogg! :) Vad glad jag blev och dessutom hittade jag ju hit här till dig tack vare den där kommentaren. :)

    Sköt om dig och ha en fin helg!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Hej min vän!
    Känner så väl igen de där dagarna. Men de måste också få finnas brukar min vän påminna mig om. Säkert fick ni en fin grill kväll och i morgon känns allt säkert bra igen. Sallad med frukt i brukar bli en höjdare. Jag brukar blanda vattenmelon, rödlök och bladpersilja. Så gott med flingsalt och en bit nybakat bröd.
    Ditt soldat torp påminner om vår Dalslandsstuga i mini format. Kolla in min etikett Vårt paradis och skrolla ganska långt ner. Hua mig vad vi renoverat. Ska bli kul att följa er förvandling.
    Ha det bäst.
    Kram Kristina

    SvaraRadera