torsdag 16 augusti 2012

Ännu en härlig eftermiddag!

Hej Torsdag!!

Idag ringde mamma mig på jobbet och undrade om hon fick bjuda mig och äldsta dottern på middag någonstans. Egentligen så var det ju det där med att plugga..........men självklart tackade jag ja!! Vi har fortfarande ett strålande väder här på västkusten!!

Vi besökte ett nyöppnat ställe i vår lilla stad. Ett vincafé som oxå har smårätter, satt ute på deras fina terass alldeles bredvid älven och blickade ut mot fästningen. Ett så perfekt läge och vilken grej. Precis det vår lilla stad behöver.

Åter igen hade jag bara iphonen att fota med :(
När jag kom hem fick det bli racerplugg och jag känner att jag ligger i fas nu. GÖTT inför helgen!! Nu har vi precis kommit hem efter att ha storhandlat. I sommar har det verkligen handlats dåligt. Väldigt lite ungdomar hemma och vi har ätit ute jätteofta. Nu är i allafall skåpen fyllda och så även fruktfatet. Visst är det härligt att handla en massa frukt och grönsaker??


Nu ska jag dimpa ner i soffan hos maken. Filmtajm!!
I morgon väntar på sätt och vis en utflykt!!! Kameran SKA med!

Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar