lördag 21 juli 2012

En dag på Marstrand!


Sköna lördag!

Så skönt med en sommardag! Efter vår powerwalk i morse körde vi ut till Marstrand. Varenda gång jag är där frågar jag mig själv varför jag inte åker dit oftare. Vi bor ju så nära och där är ju så underbart!!

På väg över med färjan
Lexingtonbutiken. Gissa om där finns mycket läckert!?
Min lunch. Mannen åt Fish and chips och dottern hamburgare med pommes.
Lite svårt att se, men båten i mitten är en Spidermanbåt!
Delar av min fanilj <3
Det finns otroligt mycket fina hus på ön

Nu ska vi strax börja packa inför vår Stockholmstur i morgon!!!

Önskar er en trevlig lördagskväll!

1 kommentar:

  1. Fina bilder, känner igen dem! Å samma lunch åt jag :)
    Jag menar att jag inte hittar att man kan följa din webbplats men jag kan ju länka dig på min blogg annars istället.

    Kram Suss

    SvaraRadera