söndag 15 juli 2012

En dag!

Tjing!

Jo, något öm och stel i kroppen skulle man väl kunna säga att jag är i dag. Jisses vad muskler jag inte har :/ Tänkte att det nog var lika bra att pallra sig iväg på den där dagliga promenaden för att lea upp sig lite. Idag var det Spotifys grundare Daniel Ek som fick underhålla. Fast om det var så underhållande vet jag inte.............jag gillar nog fortfarande bäst David Hellenius som var den som var först ut i min premiär av sommarpratarna.


Dagens promenadbild!

Bönderna kan inte ha det lätt denna sommar, i denna väta. Det måste både växa dåligt utan sol och svårt att få in pga all väta. Tur man inte försörjer sig som bonde........
Dagens lunch. sallad med stekt salami och halloumiost. MUMS!!!

I morgon börjar semestervecka två! Sista ensamna veckan innan även maken får lite ledigt. Om en vecka åker vi till Stockholm för lite turistande :o))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar