onsdag 22 februari 2012

En sjuk vecka

Jag är oerhört sällan sjuk trots att jag fullkomligen bombaderas med baciller dagarna i ända, men nu är jag hemma sen ett par dagar tillbaka. Inte jättesjuk, men tillräckligt. Någon influensa light skulle jag kunna beskriva det som. Ena dottern däremot har nog åkt på det ordentligt:o( Nåja, det finns de som har det sju resor värre så vad är väl lite influensa?



Hej förresten!
Det där med att blogga går inte alldeles lysande för mig. Jag vill så gärna, men det är ju det där med tiden.......Just detta är en sak jag saknar att inte hinna med sen jag började studera. Det, fotograferandet och inredningsbiten. De tre sakerna är det jag planerar låta få mer fokus då jag är klar med mina studier. Om jag nu inte får för mig att läsa ännu mer. Man vet aldrig ;o)
Tänk den där gången för knappt tre år sedan då jag undrade vad jag gett mig in på då jag sökte till universitetet och allt jag funderade på fick 4 års perspektiv. dvs om 4 år är jag så gammal, om 4 år går mina tvillingar i den årskursen, om 4 år.....tills jag kom på att allt det där faktiskt skulle hända om 4 år även om jag valde att INTE läsa i 4 år. Fyra år lät så lååååång tid. Nu är det 1½ år kvar på de där fyra åren...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar