fredag 27 januari 2012

En hälsning från västkusten

Säljer ett par Laila Bagge örhängen som aldrig är använda. Lämna en kommentar om du skulle vara intresserad.


Hallå så här på en fredagskväll!!
Tillbaka på västkusten sen nästan en vecka tillbaka. Var på universitetet i Växjö i tre dagar. Avslutade en kurs och påbörjade en annan. Trevligt och bra som vanligt. I 2½ år har jag studerat på detta sätt och har 1½ år kvar. Börjar redan fundera på vad jag ska hitta på när detta är över och hur mycket jag kommer att sakna det. Detta är absolut en av de bästa saker jag gjort!!
Här har det ju helt plötsligt gått och blivit vinter och för min del kunde det kvittat. Snö hör till julen och vill den inte infinna sig då kan det kvitta......tycker jag :o) jag längtar till vår och ljus!
I kväll festar vi som nästan alla andra fredagskvällar på färska räkor. Är ju så perfekt att äta när man äter Lchf. vad äter ni helst en fredagskväll?
Go helg på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar