söndag 31 januari 2016

Oj, så segt och slappt.

Söndag, vilken döslapp dag..........Kan inte bestämma mig för om jag tycker det varit bra eller om jag ska sörja en hel ledig dag som i princip tillbringats i soffan.
 
 

Inte alls planerat att den skulle bli sån här, men å andra sidan hade jag inga direkta planer för dagen heller. Det känns som varken kropp eller huvud riktigt vaknat idag. Nu är det ju ingen idé att sörja över det som inte kan göras om och kanske var det precis en sån här dag jag behövde? Jag har ju säkert lite av förra veckans halsfluss kvar i kroppen, kanske är det det som spökar. Nåja, morgondagen är välfylld. Läkarbesök, jobb och buggkurs. Hemma först efter 20.00 så kanske var det väldigt smart till och med att låta denna dag vara seg?

Just det ja, bilden föreställer vår lilla chihuahua.

Trevlig vecka folk!

1 kommentar: