lördag 13 april 2013

Ensam är skönt


Heja lördag!!
 
Har haft en riktig skön lördag. Efter frukost försvann den andra som var hemma ut på sina grejer och jag blev ensam kvar. Lika mycket som jag gillar att ha huset fullt njuter jag av att kunna gå här och pilla själv i ett tyst och tomt hus.
Idag har jag fått pluggat en del dessutom. Skriver på en ledarskapsuppgift som börjar se sitt slut.
 
Lite tvätt och städ hinner man alltid med då man är hemma så det har jag oxå gjort + skjutsat dotter. Då passade jag på att köpa en liten blomma tills i kväll.
 

 
En viol i en söt zinkkruka som ska bringa lite hopp om våren.
Vi ska till ett par vänner i kväll på en bit mat. Vi ska oxå passa på att planera den kommande Parisresan vi ska göra ihop i maj. Jag har samlat en massa bra tips mm om vad man bör eller icke bör göra i Paris. Har du några tips får du jättegärna dela med dig.
 
Trevlig lördagskväll önskar jag dig!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar