söndag 3 mars 2013

Bara en snabbis.......

Det är mycket nu.........
Skolan kräver massor och hela veckan har jag suttit med en hemtenta som gör mig urlakad. Finns ingen tid för att blogga.
Jag har gått ner i tjänst med 10% i månaden så varannan vecka är jag ledig på tisdagar. I tisdags träffade jag personen jag ska skriva examensarbetet med. Vi sågs på universitetet i stora staden och satt där och spånade.

Vi var riktigt effektiva och fick en hel del gjort och sen var det lunchdags!




Denna vecka blir det tyvärr inte mycket tid för träning. Mycket kvar med skolan och dags för Växjö på torsdag till lördag.

 
Visst är det fina, Friskis nya lokaler?!

4 kommentarer:

  1. Jättefina lokaler!
    Fina bilder du tagit!
    Hoppas du haft en fin helg!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Så spännande med examensarbete. Det finns ett ljus i tunneln. Vad ska du skriva om?
    Jag håller tummarna för dig. Härliga bilder.
    Sköt om dig vännen.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  3. Skönt att ändå vara där, med exjobbet. Minns mitt eget, oj vilka ångestdagar det fanns! Men jag skrev ju ensammen, det var svårt att bolla med någon. Superfina lokaler! Vårt Friskis istan ska äntligen få nya lokaler, övervåningen på ett fd stort "OBS Interiör" varuhus som sista åren varit möbelvaruhus. Blir kul att se hur de får till den lokalen men space finns det ju. Ha en härlig vecka nu! kram Milla

    SvaraRadera
  4. Sådär är det ju ibland, man hinner inte riktigt med allt man vill. Men allt har sin tid, en dag i taget.
    Skönt med våren som är på gång och ljuset som kommit tillbaka!
    Kram!

    SvaraRadera