söndag 13 januari 2013

Klockan 6!

Har inte satt foten utanför dörren idag!  
Jag är dålig på att vara utomhus nu för tiden. Inte bra. Tur att jag har ett jobb som erbjuder utevistelse.


Någon som vet varför det fortfarande är problem med att lägga in foton på bloggen? Nu surfar jag genom Firefox och då funkar det, men inte genom Explorer. Dessutom brukar fotona gå ut över texten till höger i bloggen. Hände aldrig tidigare. Irriterande!

Jag har faktiskt låtit årets adventsljusstake vara kvar, fast med nya ljus. Jag gillar den. Björkstjärnorna jag fyndade till 50% strax innan jul är jättefina tycker jag och ingick i årets juldukning. De är jag säker på att jag kommer att ha mycket användning av.

I morgon börjar jag redan kl 6 så jag ska snart krypa till sängs. Måste hinna till biblioteket en sväng i morgon eftermiddag oxå. Böcker till nya kursen har anlänt. Jag gissar att jag kanske inte kommer att synas här på ett tag. Veckan kommer att bli intensiv.

Hoppas du får en bra vecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar