torsdag 9 augusti 2012

En dag i Ullared!

Ett av halsbanden till höger kom min goe son hem med till mig i går. Jag hittade det på Smögenbryggan förra veckan, men fick aldrig köpt det. Givetvis ångrade jag mig efteråt och eftersom sonens flickvän bor granne med Smögen köpte de det till mig en dag då de var på bryggan!! Det är lååååååångt och häääärligt!


Hej vänner!!

Idag blir det ingen powerwalkbild för vi var uppe med tuppen i morse och lastade bilen full med ungdomar + make och körde ner till Gekås i Ullared. Där har vi tillbringat större delen av dagen. Jag har inte handlat så jättemycket själv, men de andra hittade desto mer. Maken är värst! Vi har haft en trevlig dag i allafall.

Fiket på andra våningen gör goda OCH fina latte. För var gång jag är på Gekås så har de byggt ut. Nu var det nya avdelningar och ett HOTELL håller på att byggas. Tänk vilka arbetstillfällen som skapas på en så liten ort! Fantastiskt!
Nu laddar vi med spänning för nya äventyr i morgon.

KRAM

2 kommentarer:

  1. Så gulligt av din son! Har aldrig varit på ullared måste försöka komma dit någongång:) kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Haha, min man är också värst när vi åker till Ullared, det är mycket billigare att åka själv.. Fint halsband.

    SvaraRadera