onsdag 29 augusti 2012

Loong time!

Hej Hallå!!
 
Nu märks det i bloggen att vardagen verkligen är här!! Dessutom åker jag till Växjö och universitetet i morgon och då är det alltså en massa att läsa ikapp och fixa med innan så det är alltid lte stressigt. Denna gång har det nästan varit stressigast, hittade INGEN fungerande skrivare någonstans att skriva ut mina redovisningar på!!!! Så ingen blev lyckligare än min prylgalne make när jag desperat ringde och meddelade att vi måste ta mig 17 köpa en skrivare IDAG!! Så nu sitter jag här, nästan färdigpackad med det jag behöver ha med mig utskrivit på vår nya skrivare.
 
 
 
En av veckans promenadbilder. Oj, vad jag saknade semestern nu när jag skrev det. Då jag kunde ta dagens promendbild varje dag.......
Från vårt hus kan man gena genom skogen för att komma direkt på gångbanan i villaområdet. Snart ska det byggas nytt villaområde i denna skog. Just här i min bild ska det ligga villor, totalt ska det bli ca 60 stycken i skogen. Både på gott och ont.
 
Njut av resten av veckan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar