söndag 29 juli 2012

En av de slöaste dagarna!








Tjopp!

Söndagskväll och ni kan aldrig ana vilken totalt slapp och slö dag jag haft. Nu kan man tro att det var väl skönt, men jag h a t a r det!! Vet inte vad som flög i mig, men jag har haft absolut ingen ork idag och bara legat i min säng typ.....Det här är inget jag brukar syssla med så jag hoppas det var en väldigt sällsynt händelse. Till slut vid 16 tiden så där fick jag i allafall lite fart och vi åkte och hyrde tre filmer.



När vi kom hem gjorde jag pizzor med tortillabröd som botten. Har ni inte testat detta så gör det. Smidigt och gott!

Nu har vi precis sett filmen Man on a ledge. Bra, ger den fyra av fem möjliga. Nu låter vi nästa rulle börja snurra.....

Nick Cassidy var en ärlig polis. Nu sitter han i fängelse, dömd för ett brott han inte begått. I desperation tar han första möjligheten han ser att fly, och några timmar senare står han nyrakad i en dyr kostym på utsidan av en hög byggnad i New York...

P.s Vad använder ni för program när
ni gör era collage till bloggen?

1 kommentar:

  1. Haha det låter som samma slappa dag vi har haft här. Men vi sov till os istället. Idag känner jag att det behöver hända något...vi får väl se. Kram

    SvaraRadera