onsdag 4 juli 2012

En kväll vid havet


I går eftermiddag packade vi ihop oss och åkte ut till havet. En alldeles underbar varm och härlig kväll. Vi grillade korv, åt pastasallad och jordgubbar. Några badade, några bara njöt av lugnet och någon fiskade.

Idag har jag hastigt och (o)lustigt börjat min semester. Jag har i två veckor gått med kraftig hosta, hes och tät i bröstet. Var hos läkare i måndags och fick konstaterat att lungorna inte var inblandade. I morse när jag vaknade mådde jag skräp och sjukskrev mig resten av veckan. Så........då har jag börjat min semester eller?! Känns knepigt!

Nytt för de sista tre åren är att jag faktiskt har sommarLOV från skolan så i år har jag faktiskt semester alldeles på riktigt!!! Därför tror och hoppas jag att bloggen kommer att få liv och att jag hinner med sånt jag så gärna vill hinna med men fått avstå. :o))
Känns bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar