fredag 6 januari 2012

En stormfri dag

Härligt väder ute idag!!!
Inget regn och framför allt ingen storm. Alldeles stilla.
Den här lampan köpte jag då jag var på Gekås sist.
Var egentligen ute efter en golvlampa tills jag såg denna och
det här fungerar alldeles utmärkt.
Här är huset tyst och lungt idag. Äldsta dottern jobbar, mellandottern shoppar, sonen och flickvän åkte till stan och maken jobbar. Bara yngsta dottern hemma. Har plockat undan julsakerna som stått i samlad trupp på matsalsbordet några dagar. Nu är de tillbaka i sina lådor på vinden. Har pluggat lite, men det är trixigt det där med grupparbete över nätet när man inte får tag på varandra. Tog en timmes promenad med ena hunden. Välbehövligt både för henne och mig. Om ett tag åker vi hem till min mamma på middag. Skönt att slippa laga mat i dag.
Önskar er en trevlig helg! Visst är det skönt att det bara är fredag?!

1 kommentar:

  1. Hallå där det var inte i går....va roligt att du är tebax. Gott nytt åt
    Kram susihus

    SvaraRadera