lördag 14 januari 2012

En biokväll

Denne man (och film) ska jag njuta av i kväll!!


Välkommen lördag!!

Fick en oplanerad underbar sovmorgon i rena lakan (ääälskar då det är nybäddat) och lååångfrukost med maken och ena dottern. Maken jobbar och dottern har krupit tillbaka i sängen så här är tyst och lungt. Jag har tagit en sväng med damsugarn och börjar längta till den kommande tiden UTAN hundar så vi kan ha mattor igen och slippa dammsuga tre gånger om dagen ;o) Fast samtidigt vet jag ju att jag INTE längtar till de tiden......
Idag är som sagt en skön ledig dag. Jag har inga jättemåsten från skolan, ingen jättetvätthög eller annat som måste tas tag i.
I kväll ska vi som sagt på bio och hinner vi tar vi nog en bit mat på stan oxå. Inga barn hemma i kväll så varför stå här och laga mat?
Önskar er en härlig lördag!! Här är vädret underbart!!

1 kommentar:

  1. Hoppas filmkvällen och restaurangbesöket blir givande. Låter sååååååå mysigt! :-)

    Kram Helena

    SvaraRadera